Ad unit

Thursday, March 10, 2011

Tagged Under:

Best gak time lapar ni burger Mc Donald

Share
Tengok gambar kat bawah ni, terasa sedapnya kalau dapat burger Mc Donald berserta air Pepsi.. Ni sebenarnya mainan sebab beli Happy Meal untuk anak aku. Sorang je beli so yang ke dua pun nak gak la. So terpaksalah tambah RM3 untuk dapatkan mainan yang sama.

Dah lepas seminggu mainan ni entah ke mana perginya. Biasa la kalau budak-budak ni.


Photobucket
Add caption

0 comments:

Post a Comment

Need an Invite?

Want to attend the wedding event? Be our guest, give us a message.

Name Email * Message *

Our Location