Ad unit

Thursday, August 4, 2011

Tagged Under:

Berbuka puasa

Share
Hari ini adalah hari ke empat umat Islam Malaysia berpuasa. Aku sudah terasa penat gak hari ni. Kat ofis pun dah terasa bosan, maklumlah semua kerja jadi perlahan. Kalau ada cuti memang nak je ambil cuti.

Bercakap pasal berbuka, aku pun tak tau lagi nak makan apa petang ni. Kalau tengok juadah di bawah ni memang sedap gak.

Photobucket

2 comments:

  1. x kesah lah berbuka dgn juadah apa.. asalkan halal.. & dipercepatkan berbuka

    ReplyDelete

Need an Invite?

Want to attend the wedding event? Be our guest, give us a message.

Name Email * Message *

Our Location